آب هویج گیری صنعتی

آب هویج گیری صنعتی الوین

شرکت صنعتی الوین دستگاه های آب هویج گیری خود را در دو مدل طراحی و تولید کرده است. در اینجا شما را با مشخصات و ویژگی های هر دستگاه آشنا خواهیم ساخت.

آب هویج گیری صنعتی الوین مدل jx-plus

 

  •     قدرت موتور: ۳ اسب
  •     دور موتور: ۳۰۰۰ دور در دقیقه
  •     جنس بدنه: استیل و آلومینیوم
  •     شفت موتور: استیل
  •     توری و تیغه: استیل
  •     قطر دهانه ورودی میوه: ۷۵ میلی متر
  •     توانایی آبگیری تمامیه میوه ها و سبزیجات در حجم بالا

آب هویج گیری صنعتی الوین مدل JX4

  • قدرت موتور : ۱.۵ اسب ph:1150w
  • دور موتور: ۳۰۰۰ دور در دقیقه  rpm:3000
  • جنس بدنه: تمام استیل
  • شفت موتور: استیل
  • تیغه و توری: استیل
  • قطر دهانه ورودی میوه: ۷۵ میلی متر
  • دارای سطل تفاله گیر
  • توانایی آبگیریه تمامی میوه ها و سبزیجات

قیمت دستگاه آب هویج گیری صنعتی الوین

دستگاه های آب هویج گیری صنعتی با قیمت های مختلفی در بازار موجود است. لزوما قیمت بالای یک محصول دلیلی برای باکیفیت بودن آن نیست. برای خرید بهترین دستگاه آبمیوه گیری صنعتی نیاز است تا خریدار به سابقه فروشنده و تولید کننده و همچنین نظرات خریداران قبلی توجه کند. عوامل مختلفی بر روی قیمت یک محصول تاثیرگذار است. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قدرت و دور موتور دستگاه آبمیوه گیری
  2. ابعاد محصول
  3. نوع دستگاه آبمیوه گیری (صنعتی یا خانگی)
  4. نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید دستگاه آبمیوه گیری
  5. تک کاربره یا چند کاربره بودن دستگاه آبمیوه گیری

 

 

به عنوان مثال دستگاه هایی که قدرت و دور موتور بیشتری دارند و از مواد اولیه مرغوب تری تولید شده اند و همچنین دستگاه های آبمیوه گیر چند کاره قیمت بالاتری دارند. دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی معمولا قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های آبمیوه گیر خانگی دارند.
شرکت الوین با ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب یکی از برترین تولید کننده دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی در ایران است.

تفاوت دستگاه آب هویج گیری صنعتی کوچک و بزرگ

دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی مدل های متنوعی دارند و با کاربری های متفاوتی تولید می شوند. تولید دستگاه های آب هویج گیری با ابعاد بزرگ تحول عظیمی را در مشاغل ایجاد کرد. دستگاه های آبمیوه گیری کوچک محدودیت های زیادی را برای افراد ایجاد می کرد. تصور کنید فروشگاهی را که عرضه کننده انواع آب میوه است و افراد زیادی جهت خرید آبمیوه مراجعه می کنند. اگر این فروشگاه مجهز به دستگاه های بزرگ آبمیوه گیر صنعتی نباشد برای تولید آب میوه های مورد نیاز مشتری های خود زمان زیادی نیاز دارد و این بازه ی طولانی سبب نارضایتی مشتری و همچنین در مواردی از دست دادن مشتری می شود.

 

 

دستگاه های بزرگ آبمیوه گیری صنعتی به کاربر این اجازه را می دهد تا در بازه زمانی کوتاه بتواند حجم زیادی از میوه ها و مرکبات را به آبمیوه تبدیل کرده و سرعت آبمیوه گیری را چندین برابر می کند.
به طور کلی دستگاه های کوچک آبمیوه گیری برای استفاده خانگی و یا محل هایی که نیاز به حجم بالای آبمیوه و یا سبزیجات نیست مناسب است. امروزه دستگاه های بزرگ آبمیوه گیر صنعتی برای کسب و کارها لازم است.

بهترین برند دستگاه آب هویج گیری صنعتی

شرکت الوین با تولید بهترین دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی با سابقه 15 ساله یکی از برترین تولیدکنندگان در این زمینه است. تولید محصولات با کیفیت، قیمت مناسب، گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش، شرکت الوین را یکی از بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی ساخته است. برای انتخاب بهترین دستگاه آب هویج گیری صنعتی می بایست مواردی از جمله:

  • حجم آب میوه مورد نیاز
  • ابعاد دستگاه آبمیوه گیری
  • کیفیت محصول
  • مواد بکار رفته در ساخت بدنه و دستگاه آبمیوه گیری
  • همچنین نظرات کاربرانی که از این مدل دستگاه استفاده کرده اند

را در نظر گرفت.

 

 

نحوه خرید دستگاه آب هویج گیری

برای خرید محصولات صنعتی الوین خریداران عزیز می توانند با مراجعه به صفحه محصولات، ویژگی ها و مشخصات دستگاه ها را مشاهده کرده و پس از انتخاب دستگاه مورد نظر خود با کارشناسان ما در تماس باشند تا مراحل خرید و هماهنگی های ارسال محصول صورت گیرد. شرکت الوین محصولات خریداری شده را بصورت رایگان به تمام نقاط کشور ارسال می کند. ارسال برای استان تهران و کرج با پیک صورت می گیرد. برای سایر نقاط کشور محصول سفارش داده شده از طریق تیپاکس طی بازه 5 روز کاری و یا از طریق باربری بصورت 24 ساعته ارسال می شود. مشتری همچنین می تواند نوع ارسال را مشخص کند.

آیا دستگاه آب هویج گیری صنعتی می تواند جایگزین دستگاه خانگی باشد

 

 

دستگاه های آب هویج گیری صنعتی همانطور که از نام آنها مشخص است برای گرفتن آب میوه ها و سبزیجات در حجم های بالا استفاده می شود. دستگاه های آبمیوه گیر صنعتی به دلیل قدرت و دور موتور بالا و همچنین استفاده از مواد اولیه محکم تر و سخت تر همانند استیل از نوع خانگی آنها متفاوت است. انواع خانگی آبمیوه گیرها از مواد اولیه دیگری مانند پلاستیک سخت ساخته می شوند. با این تفاسیر به صورت کلی می توان گفت که دستگاه های آبمیوه گیر صنعتی الوین می توانند جایگزین دستگاه های آبمیوه گیر خانگی باشند و همانطور که گفته شد تفاوت دستگاه های آبمیوه گیر صنعتی و خانگی در نوع متریال و قدرت موتور آنهاست. همچنین شما می توانید از دستگاه های آبمیوه گیر صنعتی مدت زمان بیشتری در یک بازه کوتاه استفاده کنید اما دستگاه های آبمیوه گیر خانگی این قابلیت را ندارند و می بایست در بازه های کوتاه استفاده شوند تا دچار خرابی و نقص نشوند.

مقایسه دستگاه های آب هویج گیری نسل جدید و قدیم

 

 

در گذشته گرفتن آب میوه ها و مرکبات با دست و دستگاه های آبمیوه گیری دستی انجام می شد. همه ما تجربه گرفتن آب پرتقال یا لیمو با آبمیوه گیرهای دستی را داریم. این آبمیوه گیرهای دستی انرژی و زمان زیادی نیاز داشت تا ما بتوانیم تعداد کمی از میوه ها را تبدیل به آبمیوه کنیم. بعد از ورود آبمیوه گیرهای خانگی و برقی به بازار، گرفتن آبمیوه آسانتر شد. با ورود دستگاه های آبمیوه گیر صنعتی نیز تحول بزرگی در کسب و کارها ایجاد شد. امروز تولید آبمیوه تازه در حجم بسیار زیاد و در زمان بسیار کوتاه توسط دستگاه های صنعتی آبمیوه گیری سبب شده تا مشاغل جدیدی بوجود آید و کسب و کارها رونق گیرد.
با مقایسه نسل جدید و قدیم دستگاه های آبمیوه گیری می توان گفت که دستگاه های جدید با قدرت و توان بالا در گرفتن آب میوه ها، سبزیجات، مرکبات و ... در حجم های زیاد و دور ریز کمتر تفاوت قابل توجهی با دستگاه های قدیمی دارند و گرفتن آب میوه ها را بسیار آسانتر کرده اند. با دستگاه های آبمیوه گیر نسل جدید شما می توانید میزان قابل توجهی از میوه ها را تبدیل به آبمیوه کنید و دور ریز بسیار بسیار کمتری نسبت به دستگاه های نسل قدیم داشته باشید.

تفاوت های دستگاه های آب هویج گیری تک کاره و چند کاره

 

 

برخی از دستگاه های آبمیوه گیری برای یک میوه یا سبزی خاص طراحی شده اند و نمی توان از آنها برای گرفتن آب میوه های دیگر استفاده کرد. به عنوان مثال دستگاه های مخصوص برای گرفتن آب پرتقال یا لیمو وجود دارد و این دستگاه ها قابلیت گرفتن آب میوه دیگری را ندارند. به همین منظور به این دستگاه های آبمیوه گیری تک کاره گفته می شود. دستگاه های آبمیوه گیر چند کاره همانطور که از نام آنها مشخص است برای گرفتن انواع میوه ها و سبزیجات ساخته شده اند. دستگاه های مخلوط کن خانگی از نوع دستگاه های چندکاره هستند. با استفاده از این دستگاه شما می توانید برای درست کردن آب سیب، آب هویج، شیر موز، آب سبزیجات و ... و همچنین برای خرد و آسیاب کردن مواد غذایی همچون گردو، پیاز، سبزیجات و ... استفاده کنید و از قابلیت چند کاره بودن این دستگاه نهایت استفاده را داشته باشید.

می توان گفت دستگاه های آبمیوه گیر صنعتی نیز در دسته دستگاه های چندکاره قرار می گیرند چرا که قدرت این دستگاه ها و همچنین تیغه تیز و سریع آن سبب شده تا بتوان به سرعت هر میوه و یا سبزی را خرد کرده و به آبمیوه تبدیل کرد.

طرز کار و نحوه گرفتن آب هویج با دستگاه های صنعتی

 

 

یکی از دستگاه های مهم و ضروری برای آبمیوه فروشی ها دستگاه آب هویج گیر صنعتی است. آشنایی با طرز کار این دستگاه ها و نحوه استفاده از آنها بسیار حائز اهمیت است. دستگاه آب هویج گیری صنعتی الوین نمونه ایی چند برابر پرقدرت تر از دستگاه های مشابه است و طرز کار متفاوتی نیز دارد. دستگاه های آب هویج گیری صنعتی در انواع مختلفی مانند مدل رومیزی، مدل فروشگاهی، مدل ایستاده و سلف سرویس وجود دارند و هر کدام طرز کار متفاوتی خواهند داشت. برخی از دستگاه های آب هویج گیری دارای گزینه انتخاب سرعت هستند و شما می توانید سرعت آب میوه گیری را انتخاب کنید. تیغه های بکار رفته در هر دستگاه آب هویج گیری متفاوت است و بسته به نوع تیغه میزان و سرعت آبگیری متفاوت خواهد بود. برخی از این دستگاه ها شامل یک دیسک گریتینگ مرکزی و تیغه الماسی هستند که سرعت آب میوه گیری شما را افزایش می دهد. به هنگام خرید محصولات الوین شما یک بروشور نیز دریافت می کنید که با مطالعه آن می توانید با نحوه روشن کردن دستگاه، نحوه استفاده، مراحل کار دستگاه، میزان حجمی که می توانید از میوه ها و سبزیجات را آبگیری کنید، خدمات پس از فروش و گارانتی و ضمانت کالا و بسیاری از موارد دیگر آشنا شوید.

نکات مهم در خرید دستگاه آب هویج گیری صنعتی

نکات بسیاری را باید برای یک خرید موفق دستگاه آب هویج گیری در نظر داشت. برخی از این نکات به شرایط خریدار بستگی دارد و برخی دیگر نکات مهم عمومی هستند. در ادامه ما شما را با مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید دستگاه آب هویج گیری صنعتی در نظر داشته باشید آشنا می کنیم.

هزینه دستگاه

شاید به جرات بتوان گفت که هزینه دستگاه آب هویج گیری یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید مورد توجه قرار می گیرد. در این حالت شما می بایست حداکثر بودجه ایی را که برای خرید دستگاه آب هویج گیری می توانید پرداخت کنید را مشخص کرده و سپس از میان گزینه های موجود انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

 

 

نوع مصرف و مدل مورد نیاز

از دیگر نکات مهم که باید توجه ویژه ایی به آن داشت نوع مصرف شماست. شما می بایست مشخص کنید که از دستگاه آب هویج گیری برای چه مکانی، برای چه مدتی در روز و برای چه میزان حجم میوه ایی قرار است استفاده داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد شما خرید یک دستگاه آب هویج گیری برای فروشگاه آب میوه گیری است و شما مشتریان زیادی در روز دارید در نتیجه شما می بایست دستگاهی را انتخاب کنید که بتواند در بازه کوتاهی حجم زیادی از میوه ها را برای شما آبگیری کند و همچنین در طول روز با استفاده های مکرر دچار نقص و خرابی نشود. همچنین با توجه به اینکه دستگاه های آب هویج گیری مدل های متفاوتی دارند شما باید مدل مورد نیاز خود را از میان مدل های ایستاده، سلف سرویس، رومیزی و یا فروشگاهی انتخاب کنید.

میزان قدرت موتور

قدرت موتور دستگاه آب هویج گیری و همچنین دور موتور از دیگر نکات مهم در خرید است. معمولا برای مصارف خانگی نیاز به قدرت و دور موتور بالا نیست اما اگر شما برای فروشگاه خود قصد خرید دستگاه آب میوه گیری را دارید می بایست دستگاهی را انتخاب کنید که قدرت و دور موتور بالایی داشته و بتواند نیاز شما را در حجم های بالا برطرف کند.

 

 

طرز کار و نحوه استفاده

نحوه فرآیند آبمیوه گیری توسط دستگاه یکی دیگر از نکات مهم در خرید آن است. شاید اکثر افراد در هنگام خرید دستگاه آبمیوه گیری به این نکته توجه نداشته باشند اما نحوه گرفتن آب میوه و همچنین طرز کار دستگاه بسیار مهم است. برخی از دستگاه ها در حین اجرای فرآیند آبمیوه گیری بازدهی خوبی نداشته و میزان قابل توجهی از میوه را به دورریز تبدیل می کنند. ضمن اینکه برخی از دستگاه ها برای گرفتن آب سبزیجاتی که برگ دارند مناسب نیستند. پس اگر شما قصد دارید از دستگاه آبمیوه گیری برای باشگاه و یا تولید آبمیوه های سالم و رژیمی مانند آب کرفس هستید حتما دستگاهی را انتخاب کنید که قابلیت گرفتن آب سبزیجات برگ دار را داشته باشد.
آسان بودن استفاده از دستگاه نیز می بایست در نظر گرفته شود. دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی الوین به گونه ایی طراحی شده اند که کار با آنها بسیار راحت بوده و درصد بالایی از میوه و سبزیجات را به آب تبدیل می کند.

برند دستگاه

خرید از فروشگاه ها و برندهای معتبر می تواند این تضمین را به شما بدهد که خرید مناسبی داشته اید. در هنگام خرید دستگاه آبمیوه گیری حتما از برندهای شناخته شده و یا برندهایی که با آنها آشنایی دارید و قبلا از دیگر محصولات آن استفاده کرده اید خرید کنید. همچنین توجه به نظرات کاربرانی که قبلا خرید داشته اند نیز می تواند کمک شایانی به شما کند. گروه صنعتی الوین با سابقه 15 ساله در زمینه تولید دستگاه های آبمیوه گیری با کیفیت برندی معتبر برای خرید شماست.

جنس بدنه و تیغه دستگاه

 

 

 از دیگر موارد مهم در خرید دستگاه آبمیوه گیر توجه به جنس بدنه و تیغه آن است. محصولاتی که توسط شرکت صنعتی الوین ساخته می شوند همگی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب هستند.

سر و صدای دستگاه

تمامی دستگاه های برقی حین کار سر و صدا تولید می کنند. دستگاه های آبمیوه گیری نیز از این امر مستثنا نیستند. در حین خرید حتما به میزان صدایی که دستگاه حین کار تولید می کند توجه داشته باشید. شرکت الوین تمامی تلاش خود را برای تولید محصولی با کمترین صدای ممکن و متناسب با نیاز مشتری داشته است.

نحوه تمیز کردن دستگاه های آب هویج گیری

شستن به موقع قطعات دستگاه آبمیوه گیری از جمله مسائل مهم در سلامت و عمر دستگاه است. تمیز کردن دستگاه آبمیوه گیری بعد از هر بار استفاده لازم و ضروری است. برای این کار شما می بایست ابتدا قطعات دستگاه را جدا کرده و قسمت های قابل شستشو را با آب و مایع شوینده بشویید. قسمت موتور دستگاه قابلیت شستشو نداشته و از تماس آب با این قسمت جدا خودداری نمایید. هنگام تمیز کردن دستگاه به تیغه تیز دستگاه توجه داشته باشید و از تماس آن با دست خود بپرهیزید. تیغه دستگاه را می توانید از طریق برس هایی که هنگام خرید در داخل جعبه دستگاه وجود دارد تمیز کنید.