با کیفیت، پر قدرت و با دوام

آبمیوه گیری صنعتی الوین

 
آبمیوه گیری صنعتی jx-plus

آبمیوه گیری صنعتی jx-plus

قدرت موتور 3 اسب (2200 وات)

اطلاعات بیشتر
آبمیوه گیری صنعتی Jx4

آبمیوه گیری صنعتی Jx4

قدرت موتور 1.5 اسب (1100 وات)

اطلاعات بیشتر
آب مرکبات گیر صنعتی

آب مرکبات گیر صنعتی

کیفیت ساخت بالا

تصاویر آبمیوه گیری صنعتی الوین

شرکت الوین با بیش از 15 سال سابقه تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب از جمله برترین تولیدکنندگان دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی در ایران است. کارخانه الوین با مدیریت آقای نوری در محمدشهر کرج واقع شده است. دستگاه های تولید شده توسط کارخانه الوین از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بوده و تمامی موارد امنیتی و فنی در آن رعایت شده است. دستگاه های آبمیوه گیری به گونه ایی طراحی شده است تا به راحتی مورد استفاده کاربران قرار بگیرند. تمامی محصولات الوین شامل 10 سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی است و در صورتی که در این مدت دستگاه شما دچار نقص و یا مشکل شد می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا پیگیری های لازم جهت رفع مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد. همچنین در صورت نیاز به بررسی حضوری دستگاه کارشناسان ما دستگاه آبمیوه گیری را از شما دریافت و بعد از رفع مشکل به شما تحویل خواهند داد.

قصد خرید آبمیوه گیری صنعتی را دارید؟

با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را بهتر راهنمایی کنند.

02636330670

09125627011

09124645841

آبمیوه گیری صنعتی الوین، یک انتخاب مطمئن برای همیشه

آبمیوه گیری صنعتی الوین، یک انتخاب مطمئن برای همیشه

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی نامی است که به دستگاه های بزرگ و پرقدرت آبمیوه گیری داده می شود تا آنها را از دستگاه های آبمیوه گیری خانگی متمایز کرده و نوع کاربری آنها را مشخص کند. دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی برخلاف دستگاه های خانگی این قابلیت را دارد که در زمان کوتاه حجم زیادی از میوه ها و یا سبزیجات را برای شما آبگیری کند و همچنین سنگین تر از انواع خانگی هستند. دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی امروزه برای کافه ها، رستوران ها، مغازه ها، باشگاه ها، هتل ها و محل های پر رفت و آمد ضروری است چرا که این دستگاه های حرفه ایی می تواند درصد بالایی از میوه ها را برای شما تبدیل به آبمیوه کرده و تفاله و دورریز بسیار کمی داشته باشید. 

الوین تولید کننده بهترین و پرفروش ترین برند دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی و نیمه صنعتی ایرانی و دستگاه های آبمیوه گیری تک کاره و چندکاره با سابقه بیش از 15 سال در این زمینه با ارائه دستگاه های آبمیوه گیری با کیفیت آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. دستگاه های تولید شده توسط کارخانه الوین با بدنه ایی محکم از جنس استیل و آلومینیوم بوده و دارای گارانتی و تضمین کیفیت خدمات است. اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه آب هویج گیری صنعتی و یا آب سیب و سایر میوه ها و مرکبات هستید شرکت الوین با تولید دستگاه های بزرگ و کوچک آبمیوه گیری نیاز شما را برطرف می کند. به همراه این دستگاه ها آبمیوه گیر صنعتی بروشورهایی ارائه می شود تا شما با نحوه و طرز گرفتن آبمیوه آشنا شوید. کار با دستگاه های آبمیوه گیری الوین بسیار آسان است و تمیز کردن دستگاه ها نیز به راحتی انجام می شود. شرکت الوین در صورتی که بابت تعمیر و یا تهیه قطعات دستگاه آبمیوه گیری صنعتی خود همانند تیغه دستگاه، موتور دستگاه آبمیوه گیری با هر گونه مشکلی مواجه شدید پشتیبان شماست.

 

محصولات الوین

آب هویج گیری صنعتی

آب هویج گیری صنعتی

دستگاه های آب هویج گیری صنعتی الوین با طراحی خاص و بی نظیر مناسب برای آبمیوه فروشی ها و استفاده خانگی

آب سیب گیری صنعتی

آب سیب گیری صنعتی

دستگاه آب سیب گیری الوین به همراه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش مناسب برای انواع مصارف

آب پرتقال گیری صنعتی

آب پرتقال گیری صنعتی

دو محصول پرفروش آب پرتقال گیری الوین با طراحی و کیفیت بالا

آب انارگیری صنعتی

آب انارگیری صنعتی

دستگاه های آب انارگیری صنعتی الوین با قدرت بالا در آبگیری انواع میوه ها

آب پیاز گیری صنعتی

آب پیاز گیری صنعتی

دستگاه های آب پیازگیری الوین مناسب برای گرفتن آب پیاز و تولید پوره پیاز

آب گوجه گیری صنعتی

آب گوجه گیری صنعتی

دستگاه های آب گوجه گیری الوین محصولی متفاوت و پرفروش برای گرفتن کامل آب گوجه و درست کردن رب گوجه

آبلیمو گیری صنعتی

آبلیمو گیری صنعتی

اگر در فصل تابستان برای آبگیری لیمو و غوره به دنبال دستگاه قدرتمندی هستید الوین در کنار شماست.

چرا ما؟

دلایل انتخاب آبمیوه گیری صنعتی الوین

 

کیفیت ساخت بالا

برای ساخت دستگاه آبمیوه گیری صنعتی الوین، از قطعات بسیار با کیفیت و درجه یک استفاده شده است. تمام تلاش مجموعه بر این است که کالای تولید شده با بهترین کیفیت ممکن به دست مصرف کننده برسد.

10 سال خدمات پس از فروش

تمامی محصولات شرکت الوین شامل ده سال خدمات پس از فروش و ارائه تمامی قطعات در سریع ترین زمان ممکن به مصرف کنندگان محترم می باشند.

2 سال گارانتی موتور

موتور دستگاه شامل 2 سال گارانتی می باشد. توجه کنید که نوسان برق شامل گارانتی نمی شود و این مورد به راحتی قابل تشخیص است که دستگاه در اثر نوسان برق دچار مشکل شده یا مشکل دیگری دارد.

انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی الوین و کاربردهای آن

گروه صنعتی الوین با تولید سه محصول پر فروش آبمیوه گیری JX_PLUS و JX4 و همچنین دستگاه آبمیوه گیری دستی نیاز کاربران را در تمامی زمینه های آبگیری میوه ها رفع کرده است. شما می توانید از این دستگاه های برای آبگیری انواع میوه ها و مرکبات و همچنین سبزیجات از جمله : سیب، هویج، انار، کرفس، پیاز، لیمو و بسیاری دیگر. اگر به دنبال دستگاه آب سیب گیری صنعتی، دستگاه آب هویج گیری صنعتی، دستگاه آب پیاز گیری صنعتی، دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی هستید الوین در خدمت شماست. 

قیمت آبمیوه گیری صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد و موارد متفاوتی می تواند بر روی قیمت یک دستگاه تاثیرگذار باشد از جمله: 

  • جنس مواد بکار رفته در تولید قطعات، بدنه و تیغه دستگاه
  • قدرت و دور موتور دستگاه
  • سایز دستگاه آبمیوه گیری
  • قابلیت دستگاه در آبگیری انواع میوه ها
  • نحوه خرید دستگاه (با واسطه یا بدون واسطه)
  • البته باید به این نکته نیز توجه داشت که علاوه بر موارد گفته شده ممکن است برند خاصی از یک شرکت به دلایل محبوبیت و یا نام برند خود قیمت گذاری متفاوتی داشته باشد. 
  • گروه صنعتی الوین محصولات خود را از مواد اولیه مرغوب تولید و با قیمت مناسب روانه بازار کرده است.

نحوه خرید مستقیم و بدون واسطه دستگاه آبمیوه گیری صنعتی الوین

همانطور که در قبل نیز اشاره شد نحوه خرید یک محصول می تواند بر روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. تصور کنید کارخانه ایی محصولات تولید شده خود را به شخص واسطه ایی با قیمت کارخانه فروخته است. شخص واسطه محصولات خریداری شده را با قیمت بالاتری به فروشندگان ارائه می کند. فروشنده نیز به طبع محصول را با قیمت بالاتری از قیمت خرید خود می فروشد. زمانی که خریدار قصد خرید محصول را از فروشنده داشته باشد این محصول دو بار شامل افزایش قیمت شده است و در نتیجه نسبت به قیمت کارخانه هزینه بالاتری پرداخت می کند.

گروه صنعتی الوین برای رفاه حال خریداران عزیز و ارائه محصول با قیمت عادلانه امکان خرید بدون واسطه را فراهم کرده است. برای خرید فقط کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید و محصول مورد نظر خود را با قیمت تولید خریداری کنید. 

آشنایی با قطعات آبمیوه گیری صنعتی الوین

هر دستگاه آبمیوه گیر صنعتی از قطعات مختلفی تشکیل شده است. برخی از این قطعات قابلیت جدا شدن و شستشو را دارند و برخی دیگر چنین نیستند. قطعات مهم یک دستگاه آبمیوه گیری صنعتی شامل موتور، بدنه، توری و تیغه و ظرف های نگهدارنده آبمیوه و تفاله هستند. موتور و تیغه دستگاه از مهمترین قطعات هر دستگاه آبمیوه گیری هستند. هر چه موتور یک دستگاه قدرتمندتر باشد آبگیری میوه ها بهتر انجام شده و در انتها تفاله کمتری خواهید داشت. تیغه دستگاه نیز از این امر مستثنا نیست و تیز بودن تیغه از مهمترین نکات در آبگیری بهتر است. توری و تیغه دستگاه صنعتی الوین از جنس استیل با کیفیت بوده و قابلیت جدا شدن و شستشو را دارند. ظرف های نگهدارنده نیز به همین صورت هستند. اما باید توجه داشته باشید که موتور دستگاه نباید هرگز با آب تماس داشته باشد. 

ویژگی های مهم یک دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

  • دور موتور و قدرت دستگاه در آبگیری
  • سرعت دستگاه آبمیوه گیری
  • گارانتی و خدمات پس از فروش 
  • جنس دستگاه 
  • جنس و نوع قطعات بکار رفته در دستگاه آبمیوه گیری
  • میزان قابلیت جداسازی تفاله 
  • عمر مفید دستگاه
  • میزان صدای تولید شده توسط دستگاه هنگام آبگیری
  • میزان رضایت کاربران

آیا دستگاه آبمیوه گیری صنعتی برای مصرف خانگی نیز کاربرد دارد؟

بله. دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی الوین به گونه ایی طراحی شده اند که برای استفاده در خانه و یا محل کار مناسب هستند. قدرت کافی دستگاه و همچنین نحوه طراحی و سایز دستگاه سبب شده تا بتواند پاسخگوی نیاز تمامی افراد در مکان های مختلفی نظیر خانه، رستوران، آبمیوه فروشی، کافی شاپ و …باشد. 

بهترین و پرفروش ترین برند دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کدام است؟

امروزه برندها و شرکت های بی شماری در حال تولید و عرضه دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی هستند اما آیا تمامی این محصولات تولید شده استانداردهای لازم را دارا هستند؟ 

شاید شما نیز در بازار انواع و مارک های مختلف دستگاه های آبمیوه گیری را دیده باشید و برند برخی از آنها نیز ممکن است برای شما آشنا باشد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی از تولید کنندگان با کپی کردن و تقلب از تولید کنندگان اصلی سعی در فروش محصولات خود دارند در حالی که این محصولات تقلبی بوده و کیفیت و کارایی محصول اصلی را ندارد.

محصولاتی که توسط تولید کننده اصلی تهیه و وارد بازار می شود صد در صد از محصول تقلبی بهتر بوده و خریداران هنگام خرید حتما به این مهم توجه داشته باشند. محصولات گروه صنعتی الوین نیز با برند اختصاصی الوین تولید و بدون واسطه بدست خریداران عزیز می رسد تا از اصل بودن آن اطمینان داشته باشند. 

نکات مهم و کلیدی در هنگام خرید دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

  • توجه به اصل بودن دستگاه و خرید از فروشنده مطمئن
  • انتخاب دستگاه آبمیوه گیری با توجه به نیاز کاربر به میزان و حجم آبمیوه مورد نیاز در طول روز
  • توجه به میزان رضایت کاربران و همچنین تجربه آنها از استفاده از دستگاه
  • توجه به قدرت موتور دستگاه و جنس قطعات بکار رفته
  • گارانتی و خدمات پس از فروش محصول
  • قابلیت دستگاه در آبگیری انواع میوه ها 
  • میزان قابلیت جداسازی تفاله و آب میوه

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه آبمیوه گیری صنعتی الوین

تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت الوین دارای 10 سال خدمات پس از فروش هستند و در صورتی که پس از خرید هرگونه مشکل یا سوالی داشته باشید کارشناسان ما برای رفع سریع مشکل شما در خدمت هستند. اگر در طی 10 سال شما نیاز به یک یا چند قطعه دستگاه داشته باشید شرکت الوین در سریع ترین زمان ممکن آن قطعه را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین محصولات الوین شامل دو سال گارانتی موتور هستند و خیال شما بابت خرید محصولات الوین کاملا آسوده خواهد بود. البته به این نکته توجه داشته باشید که نوسانات برق شامل گارانتی موتور نخواهند بود.

 

وبلاگ

آخرین مطالب بلاگ

آب کرفس را با چه دستگاهی بگیریم؟

اکثر ما آب کرفس را از آبمیوه فروشی ها و یا حتی در باشگاه های ورزشی سفارش داده ایم. اما اینکه چگونه این آب کرفس گرفته شده است سوالاتی داریم. در این مقاله سعی داریم تا شما را با دستگاه هایی که می توان با آن کرفس را آبگیری کرد آشنا کنیم.

روش های آسان و سریع آبگیری گوجه فرنگی برای رب

درست کردن رب گوجه فرنگی در خانه ممکن است به نظر کاری دشوار برسد اما در اینجا ما قصد داریم روش های سریع و آسان آبگیری گوجه فرنگی برای درست کردن رب را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه آب جعفری را بگیریم؟

همانطور که میدانید جعفری خواص بسیاری دارد و مصرف آب جعفری نیز همچنین. آب جعفری فواید زیادی برای پوست و لاغری دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نحوه گرفتن آب جعفری، خواص و همچنین عوارض احتمالی مصرف بیش از حد آب جعفری آشنا کنیم.

پرسش های متداول

  • آیا دستگاه آبمیوه گیری صنعتی الوین گارانتی دارد؟

    بله. تمامی دستگاه های تولید شده توسط گروه صنعتی الوین شامل یک سال گارانتی هستند.

  • آیا دستگاه آبمیوه گیری صنعتی الوین قابلیت جداسازی تفاله را دارد؟

    بله. دستگاه الوین دارای دو خروجی است که یک خروجی برای آبمیوه و دیگری برای خارج شدن تفاله تعبیه شده است.

  • جنس دستگاه صنعتی الوین از چیست؟

    گروه صنعتی الوین محصولات خود را از استیل باکیفیت تولید می کند.

  • آیا دستگاه آبمیوه گیری صنعتی الوین برای استفاده خانگی مناسب است؟

    بله. شما می توانید از دستگاه صنعتی الوین برای هر محلی که نیاز به گرفتن آبمیوه دارید استفاده کنید.

  • دستگاه آبمیوه گیری صنعتی الوین چه میوه هایی را آبگیری می کند؟

    شما می توانید اکثر میوه ها و سبزیجات و مرکبات را با دستگاه صنعتی الوین آبگیری کنید از جمله : سیب، هویج، پرتقال، پیاز، کرفس، لیمو، انار، هندوانه، گوجه، انگور و ...

  • نحوه خرید و ارسال دستگاه آبمیوه گیری صنعتی چگونه است؟

    برای خرید محصولات ما می توانید از طریق تماس سفارش خود را ثبت نمایید تا مراحل ارسال را کارشناسان ما برای شما انجام دهند. ارسال به سراسر کشور رایگان است.